Kamis, 19 November 2015

Dapatkan Tahu Mengenai Colon Pembersihan Pil

Dapatkan Tahu Mengenai Colon Pembersihan Pil

Ia adalah menakjubkan untuk melihat bagaimana bahagia remaja generasi moden makan racun dan tidak sedar mengenainya. Makanan yang cepat dan ringan yang diproses yang mereka makan mengandungi dos yang tidak sihat asid lemak tepu. Coklat, pastri, daging, sosej, Salamis semua daripada mereka adalah penuh dengan racun yang senyap ini. Racun ini tidak mendedahkan identitinya kepada mereka yang menggunakan dan dengan masa yang satu menyedari betapa bahayanya ia adalah, mereka sudah terjejas. Secara umumnya kolon adalah mangsa utama asid ini. Makanan yang mengandungi asid lemak tepu adalah sukar untuk dihadam dan selepas peringkat tertentu, usus tidak boleh memprosesnya.

Ini menyebabkan makanan dihadamkan selebihnya kembali di dalam usus dan mula reput selepas beberapa hari. Toksin yang dikeluarkan oleh makanan busuk turun bersama-sama dengan makanan dicerna yang lain, ke bawah usus kecil ke usus besar dan akhirnya ke usus besar dari mana ia berlalu dengan dubur dan dibuang keluar dari badan. Semasa melalui kolon ia deposit sejumlah kecil toksin di atasnya dan selepas tempoh yang kecil masa pengumpulan menjadi agak besar.

Colon pil pembersihan adalah membantu dalam menyingkirkan toksin beracun dan memulihkan pH kolon. Terdapat pelbagai jenis pil kolon pembersihan itu boleh didapati di kedai-kedai dalam talian. Menyemak beberapa daripada mereka dan membeli salah satu yang menarik paling kepada anda. Walau bagaimanapun, anda perlu berhati-hati semasa membeli pil ini dalam talian, sejak beberapa kedai dalam talian terkenal dengan menjual produk palsu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar