Kamis, 19 November 2015

Bagaimana untuk Meningkatkan Lompat Menegak anda - Pendekatan Multi-faceted adalah Essential

Bagaimana untuk Meningkatkan Lompat Menegak anda - Pendekatan Multi-faceted adalah Essential

Adakah anda mahu belajar bagaimana untuk meningkatkan melompat menegak anda, tetapi sehingga kini anda tidak mampu untuk berbuat demikian? Kemudian anda perlu memahami bahawa program latihan yang paling yang anda mendapati hanya akan mengajar anda mengenai meningkatkan satu aspek melompat menegak, tetapi pada hakikatnya terdapat benar-benar 9 aspek yang perlu diperbaiki.

Ini adalah pendekatan yang pelbagai yang berkesan akan mensasarkan setiap aspek melompat menegak dan kepantasan anda. Pendekatan yang pelbagai adalah satu-satunya cara untuk mencapai keputusan yang anda mahu supaya anda akhirnya boleh melompat jauh lebih tinggi daripada apa yang anda dapat pada masa lalu.

Kebanyakan atlet mencari hasil yang cepat untuk meningkatkan melompat mereka, tetapi tidak pernah mencapainya kerana mereka tidak menggunakan pendekatan yang pelbagai untuk meningkatkan ia. Bekerja pada semua 9 aspek adalah cara yang paling cepat untuk meningkatkan lompatan anda dan kepantasan anda.

Beberapa aspek yang anda akan dapat untuk bekerja pada dengan latihan yang pelbagai termasuk:

Satu: Borang - Apabila anda bekerja untuk meningkatkan borang anda sahaja anda boleh meningkatkan melompat anda dari sekitar 2 hingga 4 inci.

Dua: Diet - Kebanyakan orang tidak menyedari bahawa diet mereka adalah penting untuk meningkatkan melompat mereka, tetapi makan makanan yang betul boleh membantu anda dengan cepat mencapai keputusan yang anda sasarkan. Selain itu, ia adalah baik untuk membina otot dan menguatkan gentian otot yang akan membantu anda mencapai lompatan yang lebih tinggi, yang membantu dengan pencegahan kecederaan.

Ini hanya dua daripada aspek yang anda perlu bekerja pada jika anda mahu untuk meningkatkan melompat anda. Perkara penting yang perlu diingat adalah bahawa dengan pendekatan yang pelbagai anda akan meningkatkan banyak kawasan yang berbeza dan semua ini digabungkan akan memberikan hasil yang terbaik untuk melompat menegak anda.

Plus, pendekatan yang pelbagai akan membantu anda mensasarkan semua kumpulan otot yang penting kerana ia bukan sahaja kaki anda yang memerlukan otot untuk mencapai keputusan. Terdapat banyak bidang yang perlu diperbaiki dan diperkukuhkan sebelum anda boleh melompat setinggi yang anda mahu.

Sekarang anda tahu bagaimana untuk meningkatkan melompat menegak anda dengan menggunakan pendekatan yang pelbagai, anda hanya perlu mencari satu program latihan yang baik yang mengajar anda tentang semua 9 aspek dan bukan hanya satu atau dua. Ini mungkin mengambil sedikit masa untuk mencari, tetapi sebaik sahaja anda merasa anda akan dapat dengan mudah mula melihat hasil yang anda mahu kerana anda akan menggunakan pendekatan yang berkesan bukan hanya membuang masa anda, sekali lagi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar